Što je marketinški plan i koja je njegova važnost, koji su ključni dijelovi plana, kako pripremiti uspješan marketing plan, tko je vaša ciljana skupina – saznajte na radionici “Izrada marketinškog plana”. Bit će održana u četvrtak, 15. lipnja 2023., u multimedijalnoj dvorani Nikola Tesla Experience centra Karlovac, Rakovac 6. Organizator je Nikola Tesla Poduzetnički centar.
Predavačica je Ana Jergović. Radionica je besplatna i traje od 9.30 do 16 sati.
Prijave sa osnovnim podacima (IME I PREZIME, djelatnost kojom se bavite, broj mobitela i mail) možete poslati na mail: bozica.simuncic@ntec.hr
Broj sudionika je ograničen. Radionici možete pristupiti ako dobijete potvrdu da ste prijavljeni.
Želite li saznati:
KAKO PRONAĆI KUPCE?
KAKO POVEĆATI PRODAJU ?
onda je ovo radionica za Vas!
Marketinški plan sadrži sve informacije o tome što će se, kada, kako i gdje činiti da bi vaša tvrtka što adekvatnije pristupila ciljanim skupinama i zainteresirala ih za (novi) proizvod ili uslugu.
Iz tog razloga marketinški plan je jedan od najvažnijih elemenata svakog dobro pripremljenog poslovnog plana. Za razliku od poslovnog plana koji pruža široki pregled cjelokupne strategije i raspodjele resursa tvrtke, marketinški plan je puno specifičniji. On opisuje strateške ciljeve tvrtke koji će se postići putem specifičnih marketinških strategija i taktika, uz potrošača kao polaznu točku.
Marketinški plan nije bitan samo za velike i srednje tvrtke, već je značajan i u malim tvrtkama. Da bi se osigurala pravilna implementacija marketinškoga plana, svaki dio plana mora biti detaljno opisan, a to ćete naučiti na ovoj radionici.