
Digitalni marketing, posebice društvene mreže, postali su fokus tvrtki kada je u pitanju komunikacija s ciljanom publikom. Razumijevanje teorije koja stoji iza digitalnog marketinga, kako strateški implementirati marketinške prakse u svaku platformu društvenih medija i kako koristiti tu strategiju, sve
je to potrebno da biste dobili najveću korist od svake platforme. Što podrazumijeva kvalitetna strategija digitalnog marketinga i kvalitetan sadržaj objasnit će Angela Josipa Krčelić, vlasnica Laval agencije. Radionica će biti održana od 30. ožujka do 1. travnja 2023. u Prostoriji (M. Krešića 4, Karlovac) od 9 do 14 sati.
1. DAN
Važnost digitalnog marketinga
- Što su društvene mreže?
- Prednosti implementacije digitalnog marketinga u poslovanju
- Aktualni trendovi na društvenim mrežama
- Kako odabrati na kojim platformama treba biti prisutan?
- Analiza svake platforme društvenih mreža pojedinačno – Instagram, Twitter, Facebook, TikTok
Strategija društvenih mreža
- Digitalna marketinška komunikacija
- Marketinško planiranje
- Osnovni koncepti (digitalne) komunikacije
- Pojam tržišta, segmentacije, kreiranje persona
- Definiranje ciljeva
- Odabir komunikacijskih kanala
- Mjerenje učinkovitosti digitalnih komunikacijskih kampanja
Stvaranje sadržaja na društvenim mrežama i najbolji primjeri iz prakse
- Što je sadržaj i zašto je važno imati dobar sadržaj?
- Savjeti za optimizaciju sadržaja
- Razlike između vizualnog sadržaja i specifikacija na društvenim platformama – Facebook, LinkedIn, TikTok
- Koje alate koristiti za stvaranje vizualnog sadržaja – slike, grafike + video
- Video sadržaj za TikTok – Kako napraviti scenarije (ideje) i snimanje
- Najbolje prakse + implementacija najboljih praksi za sve platforme društvenih mreža – objavljivanje
- Upravljanje zajednicom – Suočavanje s pozitivnim i negativnim upitima
2. DAN
Planiranje i izvještavanje
- Savjeti za planiranje, stvaranje i objavljivanje sadržaja
- Napravite vlastiti kalendar sadržaja
- Slanje vašeg sadržaja na odobrenje
- Pravilan tijek rada za planiranje, stvaranje, objavu i izvještavanje o sadržaju
- Izrada vlastitog mjesečnog izvještaja i poznavanje analize podataka
Marketinške kampanje + analitika
- Uvod u oglašavanje na Google-u
- Osnovni pojmovi
- Vrste oglašavanja (pretraživanje, prikaz, video, kupovina…)
- Određivanje ciljeva oglašavanja
- Metrike koje određuju profitabilnost i uspjeh kampanja
- Mogućnost targetiranja – kako doći do ciljane skupine
- Prolazak kroz alate – Google AdsManager
- Određivanje budžeta – media plan
- Analiza rezultata i optimizacija kampanje, zaključak analize
3. DAN
Treći dan ovog Bootcampa sastoji se od praktičnih radionica na gore navedene teme. Svaka radionica trajat će po sat vremena u kojoj će se svaki sudionik imati završni proizvod i stvoriti iduće:
- Mini strategija društvenih medija
- Postavljanje računa upravitelja oglasa i kreiranje kampanje
- Vizualni predlošci u Canvi za buduću upotrebu
- Predložak kalendara sadržaja
- 8 objava na društvenim mrežama (1 mjesec sadržaja)
- Google Ads vježbe
- Ads Manager vježbe
- Predložak izvještaja o društvenim medijima
- Popis scenarija za TikTok videozapise