RADIONICA – Zašto morate biti prisutni na društvenim mrežama ako želite da vaš posao napreduje?

izvor: pixabay

Digitalni marketing, posebice društvene mreže, postali su fokus tvrtki kada je u pitanju komunikacija s ciljanom publikom. Razumijevanje teorije koja stoji iza digitalnog marketinga, kako strateški implementirati marketinške prakse u svaku platformu društvenih medija i kako koristiti tu strategiju, sve
je to potrebno da biste dobili najveću korist od svake platforme. Što podrazumijeva kvalitetna strategija digitalnog marketinga i kvalitetan sadržaj objasnit će Angela Josipa Krčelić, vlasnica Laval agencije. Radionica će biti održana od 30. ožujka do 1. travnja 2023. u Prostoriji (M. Krešića 4, Karlovac) od 9 do 14 sati.

1. DAN

Važnost digitalnog marketinga

  • Što su društvene mreže?
  • Prednosti implementacije digitalnog marketinga u poslovanju
  • Aktualni trendovi na društvenim mrežama
  • Kako odabrati na kojim platformama treba biti prisutan?
  • Analiza svake platforme društvenih mreža pojedinačno – Instagram, Twitter, Facebook, TikTok

Strategija društvenih mreža

  • Digitalna marketinška komunikacija
  • Marketinško planiranje
  • Osnovni koncepti (digitalne) komunikacije
  • Pojam tržišta, segmentacije, kreiranje persona
  • Definiranje ciljeva
  • Odabir komunikacijskih kanala
  • Mjerenje učinkovitosti digitalnih komunikacijskih kampanja

Stvaranje sadržaja na društvenim mrežama i najbolji primjeri iz prakse

  • Što je sadržaj i zašto je važno imati dobar sadržaj?
  • Savjeti za optimizaciju sadržaja
  • Razlike između vizualnog sadržaja i specifikacija na društvenim platformama – Facebook, LinkedIn, TikTok
  • Koje alate koristiti za stvaranje vizualnog sadržaja – slike, grafike + video
  • Video sadržaj za TikTok – Kako napraviti scenarije (ideje) i snimanje
  • Najbolje prakse + implementacija najboljih praksi za sve platforme društvenih mreža – objavljivanje
  • Upravljanje zajednicom – Suočavanje s pozitivnim i negativnim upitima

2. DAN

Planiranje i izvještavanje

  • Savjeti za planiranje, stvaranje i objavljivanje sadržaja
  • Napravite vlastiti kalendar sadržaja
  • Slanje vašeg sadržaja na odobrenje
  • Pravilan tijek rada za planiranje, stvaranje, objavu i izvještavanje o sadržaju
  • Izrada vlastitog mjesečnog izvještaja i poznavanje analize podataka

Marketinške kampanje + analitika

  • Uvod u oglašavanje na Google-u
  • Osnovni pojmovi
  • Vrste oglašavanja (pretraživanje, prikaz, video, kupovina…)
  • Određivanje ciljeva oglašavanja
  • Metrike koje određuju profitabilnost i uspjeh kampanja
  • Mogućnost targetiranja – kako doći do ciljane skupine
  • Prolazak kroz alate – Google AdsManager
  • Određivanje budžeta – media plan
  • Analiza rezultata i optimizacija kampanje, zaključak analize

3. DAN

Treći dan ovog Bootcampa sastoji se od praktičnih radionica na gore navedene teme. Svaka radionica trajat će po sat vremena u kojoj će se svaki sudionik imati završni proizvod i stvoriti iduće:

  • Mini strategija društvenih medija
  • Postavljanje računa upravitelja oglasa i kreiranje kampanje
  • Vizualni predlošci u Canvi za buduću upotrebu
  • Predložak kalendara sadržaja
  • 8 objava na društvenim mrežama (1 mjesec sadržaja)
  • Google Ads vježbe
  • Ads Manager vježbe
  • Predložak izvještaja o društvenim medijima
  • Popis scenarija za TikTok videozapise
Skip to content